20-06-2011 22:14
Witam. Tak jak w temacie - zaznaczam, że nie jestem laikiem, to ważne, byście mnie Państwo traktowali poważnie.
- Mam problem ze sprzedającym z UK.
Mianowicie w dniu 11.06 br zakupiłem u niego towar i dokonałem zapłaty poprzez serwis PayPal.pl
Oczywiście pierw na koncie ' PP ' znajdowała się odpowiednia kwota w PLN, która została zmieniona na GBP podczas przelewu. Także jeśli chodzi o saldo to było ono wystarczające.
- Dostałem wiadomość od ebay`a że nie otrzymano wpłaty. Odpisałem im - brak odpowiedzi od paru dni. Więc piszę tutaj.
- Anglik na moje 6 mejli odpisał mi raz, ' nie mam pieniędzy od ciebie '
- PayPay.pl potwierdził, że dokonałem przelew na konto angola. Mam screeny z historii transakcji, mam screena mejla od paypala. Także dowody że kasa wyszła ode mnie do gościa mam. Tylko co teraz ?
- Jest bardzo utrudniony kontakt z angolem tak jak z ebayem . Co radzicie Panowie ?
Dziękuje bardzo za pomoc.
"PayPay.pl potwierdził, że dokonałem przelew na konto angola. Mam screeny z historii transakcji, mam screena mejla od paypala. Także dowody że kasa wyszła ode mnie do gościa mam. Tylko co teraz ?"
Owrórz spór na paypalu że nie otrzymaleś zakupionego przedmiotu - ponieważ PP potwierdził zapis wykonanej przez Ciebie transakcji dlatego w ciagu 45 dni od jej zawarcia 'chroni' wpaconą przez Ciebie kwote. Z pewnoscia wolałbyś dojść do porozumienia ze sprzedawcą lecz lepiej miec z powrotem fundusze i kupic gdzie indziej niz zbyt dlugo czekac.
Pozdrawiam,