Niezgodność terminu
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-09-2012 02:19
Witam,
Zakupiłem rower na aukcji niemieckiej. Po dokonaniu zakupu, napisałem, jedyne możliwe terminy odebrania przeze mnie roweru. Niestety sprzedający napisał,że w tym terminie nie może i jeśli nie zapłace, zgłosi całą sprawę. Oczywiście nie chcę zapłacić za coś czego nie mogę odebrać, ponieważ jedyna opcja to odbiór osobisty. Jak rozwiązać spór. Napisałem meila, z powtórzonymi terminami , jednak do sprzedające to wogóle nie dociera.
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (2)
Odpowiedzi (2)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
moim zdaniem powinieneś to omówić przed zalicytowaniem.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
czy w opisie w na aukcji w jakis sposob zaznaczyl graniczenia co do terminu odbioru osobistego?
ja bym sobie darowal ten zakup, bo widac, ze mu nie zalezy
nawet jesli otworzy sprawe o zalegla platnosc, napiszesz, ze owszem chcesz odebrac i zaplacic za towar, ale sprzedawcy nie pasuja Twoje propozycje co do terminu odbioru i tyle
+ negatywa Ci nie wystawi. gdzies tam w systemie odnotuja, ze nie zaplaciles, ale konta raczej od razu Ci za to nie zablokuja
moze ew. prosic Cie o zgode na anulowanie transakcji, aby odzyskac pobrane prowizje, ale wtedy to Ty musisz sie na to zgodzic