Kto zna bardzo dobrze regulamin eBay.pl/eBay.com

Kto zna regulamin eBay.pl ? Zadając pytanie Obsłudze klienta online ;uzyskałem zaskakującą odpowiedz ,że Polak  nie podlega ochronie kupujących . Przypuszczam ,ze tak samo jest traktowany Sprzedawca Polak - nie podlega programowi Ochrony Sprzedających. Zastanawia mnie to ponieważ eBay .pl/eBay.com nie jest stroną w żadnej sprawie roszczenia , sporu, itp Poza tym odpowiedzi z eBay.pl przychodzą często w języku polskim oraz bardzo często w języku angielskim z tłumaczeniem i bez tłumaczenia. Używają do tłumaczenia normalnego dostępnego translatora. Myślę ,że oznacza to tyle ,że nie ma faktycznie ebay.pl tylko różne osoby z Obsługi klienta oznajmiają ,że nie należy martwić się o nic bo oni zajmą się w każdej chwili problemem. Być może skutkuje to tym ,że w razie problemu odsyłani jesteśmy do eBay.fr, eBay.es, eBay.de lub do eBay.com Możemy sprzedawać i możemy kupować ,ale jesteśmy bez prawa do normalnego traktowania jako konsumenci?

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

Nieprawda, zarówno Kupujący, jak i Sprzedający maja takie same prawa. Podam prosty przykład: wysłałem Niemcowi grę z Polski do DE listem poleconym priorytetowym, po 2 mieisącachw szczął spór, ze niby nie on zapłacił karta płatniczą. PayPal zablokowało srodki. W informacji przekazałem dane wysyłkowe, czyli, ze przesyłka dostarczona, potwierdzenie nadania oraz dodałem informację, ze jesli Niemiec zwróci towar listem poleconym zwróce mu hajs. niestety brak jego reakcji spowodowało, ze po 3 tygodniach odblokowano mi zablokowane środki... Czyli mozna powiedziec, zę eBay uczciwie potraktował sprzedajacyh. Zasada jest jedna: na wszystko miejscie papiery nawet jak nadajecie zwykła pocztą (list zwykły cyz priorytetowy za granicę) facet musi wam podbic na poczcie potwierdzenie rpzyjećia listu z dokłądnym adresem..wierzcie mi to ratuje to bardzo sytuację...

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań