14-09-2023 22:04
Witajcie, mam taki problem,
jestem tu nowy nie wiem jaka jest polityka ebaya dotycząca sprzedających, ale mając doświadczenie z innymi portalami, to widzę, że tutaj jest po prostu tragedia.
Sprzedałem produkt człowiekowi z danii, w danych na zamówieniu brak wogóle numeru telefonu czy maila - niezbędnych rzeczy do nadania przesyłki..
Nadałem paczkę bez tych informacji licząc, że klient mi to dośle a ja zaktualizuje na supporcie dhl te dane, klient nic nie wysłał, paczka czeka u niego w punkcie odbioru od tygodnia, to 2 km od jego domu on jechał nie będzie bo ma to w gdzieś.
Co mam teraz zrobić z tym fantem? zapewne za chwile poleci negatyw, że paczka nie dotarła i jestem nierzetelnym klientem, czy jest wogóle z kim w ebayu rozmawiać o takich sprawach? Zapewne wystarczyłby email od ebaya, że paczka czeka na odbiór i to by wystarczyło.. Wogóle w tym systemie śledzenia nic się na bieżąco nie aktualizuje, eh lipa straszna
Co do numeru telefonu kupującego polecam zaznaczyć sobie odpowiednią opcję w Ustawieniach wysyłki https://www.ebay.pl/ship/prf