13-08-2016 01:04
Witam,
Mam taki problem. Kupiłem od sprzedającego z US przedmiot, za ktróry od razu zapłaciłem za nie małe pieniądze (ok. 1000USD) poprzez PayPal. Jednak sprzedający anulował transakcję, podając powód, że tego towaru już nie posiada na stanie magazynowym. Oczywiście wysłał mi prośbę, abym anulował tę transakcję, ale przecież nie mogę się zgodzić na anulowanie, ponieważ za przedmiot już zapłaciłem. Chociaż sprzedający stanowczo upiera się, że wysłał przedmiot i nawet podał mi numer śledzenia przesyłki, który faktycznie mogę zweryfikować. Jeśli nawet wysłał mi ten przedmiot, to nie mam żadnej pewności, że mogę otrzymać przysłowiowo "kota w worku" .Co zrobić w takiej sytuacji? Jakie kroki podjąć w tej sytuacji? Proszę o Was o pomoc i poradę w tej sprawie.
Poczekaj az zakup nadejdzie.