16-05-2012 21:44
Witam
Ostatnio zdarzył mi się taki przypadek.
Wysłany list do USA z towarem powrócił do mnie .Na liście jest adnotacja 'nieodebrany "( UNCLAIMED).
Kupujący śle do mnie maile z pytaniami kiedy go znowu wyslę .
Czy w takim przypadku mogę go obciążyć jeszcze raz kosztami przesyłki ?
Czy ma ktos wiedzę jak to wygląda na ebay
pzdr.Gulaj
czy kupujacy otworzyl juz w paypal sprawe o nieotrzymanie przedmiotu?
tak czy owak, na poczatek wyslalbym kupujacemu fotki listu z adnotacja z prosba o pokrycie kosztow ponownej wysylki, bo jak rozumiem chyba jej pierwotnie nie odebral, no chyba, ze zle zaadresowales przesylke
raz juz wyslales i nie widze powodu dla ktorego mialbys pokrywac ponowna wysylke, moze oprocz checi unikniecia ew. sprawy / sporu i negatywa...