zwrot przedmiotu
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-05-2011 12:18
witam
mam takie pytanie
sprzedałam buty 4 kwietnia , a klijent pisze mi dopiero wczoraj że mają wadę i chce żebym zwróciła mu pieniadze lub wymieniła towar , czy to jest normalne po taki długim okresie
czy ja mam obowiazek zwrócenia mu pieniędzy , lub wymiany towaru ?
bardzo proszę o pomoc
dziekuję Justyna
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
witam
mam takie pytanie
sprzedałam buty 4 kwietnia , a klijent pisze mi dopiero wczoraj że mają wadę i chce żebym zwróciła mu pieniadze lub wymieniła towar , czy to jest normalne po taki długim okresie
czy ja mam obowiazek zwrócenia mu pieniędzy , lub wymiany towaru ?
bardzo proszę o pomoc
dziekuję Justyna
witam ponownie
i dziekuję za odpowiedz
mineło juz 6 tygodni, a kljentowi przypomniało się że maja wady, przepraszam jeden but ma wady
jak liczyłam to dzisaj jest juz 46 dzień od sprzedazy
wiec nie wiem czy mam sie obawiać czy nie
jeżeli chodzi o komentarz to nie wysatwił mi go
ale nie odrazu są wystawaine komentarze , czasami i po dłuzszym czasie