zablokowana płatność od sprzedawcy

Witam

Czy ktoś z forumowiczów może mi pomóc.

Jestem osobą prywatna.

Niedawno sprzedałem towar i pierwsza płatność do mnie dotarła bez problemów.

Problem wystąpił przy drugiej płatności.

Serwis Ebay stwierdził że ją zablokuje, dane mam poprawne, nie toczę żadnych sporów nie mam zaległości.

Jak wchodzę w zakładkę płatności i szczegóły zablokowania wyświetla mi "Twoje środki zostały wstrzymane, dopóki nie podasz nam dodatkowych danych konta, a my nie dokonamy ich weryfikacji. Sprawdź i zaktualizuj brakujące informacje, aby otrzymać środki. "

Jak wchodzę w przycisk "zaktualizuj dane konta to wyświetla mi "Dziękujemy za zaktualizowanie konta. Jeśli Twoje wypłaty były wstrzymane, zaczniesz znowu otrzymywać środki, gdy zweryfikujemy wszystkie Twoje informacje"

Pisałem do Ebay z prośbą o wyjaśnienia ale bez odpowiedzi.

Cy ktoś miał podobny problem w weryfikacji?

Bedę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

 

Zaakceptowane rozwiązania (1)

Zaakceptowane rozwiązania (1)

Od momentu rejestracji konta ebay nigdy tak żle nie działał i nie był tak wrogi sprzedawcom,tudzież tak wobec nich pazerny.Jeśli Cię nie zweryfikowali,to w jaki sposób dostałeś pierwszą płatność?Tam panuje obecnie taki bałagan,że raczej ich nowy system płatności padnie-na jedną z reklamacji w języku angielskim otrzymałem odpowiedż sugerującą,że będzie możliwość wyboru między starym a nowym systemem płatności-ten stary był dla sprzedawców sporo tańszy i wobec nowego raczej bezproblemowy.Za co ebay pobiera te ogromne prowizje i opłaty jeśli obsługa sprzedawcy-płatnika praktycznie nie działa.Moją sprawę załatwili pozytywnie dopiero po postraszeniu sądem i policją-oni doskonale wiedzą,że jadą po bandzie względem prawa w EU.

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

Tez sie zastanawiam dlaczego pierwsza płatność przeszła a druga już nie.

To ,że narzucili z góry płatność Ebay to błąd, nie rozumiem dlaczego na siłę zmuszają ,przecież i tak zawsze sie płaciło fakturki do końca każdego miesiąca, to co teraz zrobili to żenada.

Pisze maila do Ebaya ale bez odpowiedzi.

Widać ewidentnie ,że nad tym nie panują.

Kasa zamrożona, nikt nic nie wie ,nie ma z nimi kontaktu.

Nie mam pojęcia jak to rozwiązać.

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay