spór a roszczenie

mam pytanie do doswiadczonych ebayerów a najlepiej tych, co tez sprzedają

blisko 2 miesiące temu kupiłam coś w Stanach u bardzo dobrego jak wynikało sprzedawcy, robiłąm u niego cykliczne zakupy praktycznie co tydzien za 100 $, jedna z przesyłek nie doszła , podczas gdy inne spływały regularnie po 9-14 dniach, kiedy minął ponad miesiąc poinformowałam o tym, ze jedna jesszze nie doszła, kobieta kazała jeszcze poczekać , ze moze gdzies wisi na cle, więc czekałam dalej , tuz przed końcem mojej ochrony na paypalu napisała, ze mam jeszcze czekac  a jak  nie dojdzie ona wysle mi duplikat zakupów, po czym dosłownie 2 -3 dni przed końcem tego 45 dniowego terminu ochrony moich zakupów na mojego  kolejego maila z zapytaniem, co z wysyłką odpisała, ze "pracuje nad tym", od poczatku przyjęła stanowisko, ze wysle mi duplikat moich zakupów bo ma sklep i dla niej to nie problem wysłać te same ciuchy, mnie tez to pasuje, bo w końcu po to te zakupy robiłąm, zeby te rzeczy miec, po czym po tym ostanim mailu, gdzie napisała ze "pracuje nad tym", cokolwiek to miało znaczyc przestała sie do mnie kompletnie  odzywac na kilka dni, w dniu kiedy mijało dokłądnie 45 dni od zakupu zdecydowałam sie  jednak kliknąc i otworzyc spór( na razie tylko spór nic wiecej az o 18 kwietnia)bo tak poradzili mi na paypalu, nie miałam od niej dokłądnej odpowiedzi, ze taką przysyłkę wysłała, tylko ze nad nia pracuje, wiec kliknęłam  w ten spór i go otworzyłąm, napisałam do niej  grzeczną wiadomość, ze otwieram taki spór bo jest to ostatni dzien ochrony moich zakupów i ze czekam spokojnie na jej odpowiedz,to było ponad 2 tygodnie temu!!, kilka dni pózniej kobieta napisała, ze przesyłkę wysłała i czy doszła, ja ze jeszcze nie i dalej czekam bow iadomo, ze przed swietami jest wiecej wysyłek, wczoraj dostałam od niej niegrzecznego maila, ze WŁASNIE zauwazyła(dodam, ze po 2 tygodniach) ze  otwarłam przeciw niej spór a przeciez ona wysłałą mi drugi raz zakupy. Mało tego, mimo ze ja nie przekształciłąm go w roszczenie tylko napisałam jednego maila i czekałam grzecznie na wysyłkę ona wrzeszczy po mnie ( o ile mozna wrzeszczec w mailu) ze przeze mnie straciła nie tylko te głupie 100 $ które wydała na duplikat zakupów, dodatkowo teraz podobno jeszcze jakies 500 $ za to, ze przestała byc najlepszym sprzedawca czy cos takiego....i czy moge zamknac ten spór juz teraz nie czekajac na koniec bo inaczej ona wystapi do paypala z roszczeniem o zwrot tych rzeczy co mi wysłąłą drugi raz....wiecie co , ja zamknełam ten spór mimo, ze do cholery nie mam teraz ani tych zakupów bo jeszcze nie doszły, nie moge juz drugi raz dochodzic zadnych pieniędzy nawet jak nie dojdą , chce  tylko do jasnej cholery wiedziec, czy ona rzeczywiscie straciła jakies pieniadze mimo, ze ja tylko rozpoczęłam spór, bez roszczenia i w dodatku sama go zamknęłam? najbardziej mnie szlak trafia, nie o tą głupią kasę którą mogę starcić, jak to drugi raz nie dojdzie a zaczynam sie juz nad tym zastanawiac, tylko, ze baba mysli, ze ja ją chciałam naciągnąc, a czy to moja wina ze te cholerne przesyłki mimo ze kosztują 30 $ idą jako nierejestrowane i kazdy moje włozyc w kieszen?

Zaakceptowane rozwiązania (2)

Zaakceptowane rozwiązania (2)

co do ostatniego pytania: bardzo dobrzy sprzedawcy wystawiajacy na duzych zagranicznych ebayach moga dostawac premie w postacie znizek oplat

Szkoda ze zamknelas spor.

 

Teraz tylko czekac czy przesylka dojdzie jesli zostala wyslana, oczywiscie...

 

Prawdopodobne ze mogla stracic jakies pieniadze, moze i tyle co pisze (zalezy od obrotow) tracac status super sprzedawcy tzn. stracila prawo do miesiecznej premi i to zauwazyla dopiero na miesiecznym zestawieniu stad jej pozna reakcja.

 

Tak czy inaczej jej zachowanie i zwlekanie z wysylka swiadczy o tym ze na status super sprzedawcy i na premie nie zasluguje o czym trzeba bylo ja zawiadomic a nie zamykac spor. Mozesz jej jeszcze wystawic negatywa o czym wspomnij jesli przesylka nie dotrze.

 

Niech wysyla Polonezem, Polamerem , Doma itp (byle nie Arotransport) za $23 paczki ubezpieczone i z numerem do sledzenia.

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

dziekuję Ci za odpowiedz, tez żałuję ze zamknęłam ten spór, teraz to juz jak to mówią mam pozamiatane, załuję tym bardziej , ze wczoraj posiedziałam dłuzej , poogladałam konto tej Pani i chyba nie jest taka święta jak myslałam, ma tez negatywy i neutrale,w tym równiez za to , ze przesyłki nie doszły, nie ma tego duzo ale są.

Bardziej martwie sie czymś innym. Ta kobieta wysłała mi tez inną przesyłkę, nie mówię o tej zdublowanej, tylko inną  z bieżacego zamówienia, wczoraj zerknęłam w te wysyłki, zapłacona 23 marca, rzekomo wysłana 26 marca, dalej jej nie ma , ale nie to mnie niepokoi, tylko fakt, ze jest tylko i wyłacznie informacja, ze wysyłka została elektronicznie przyjeta, ale NIC więcej, zero śladów po sortowni, NIC

Kilka dni pózniej kupowałam u innej kobiety i u niej  przesyłka ma dokładny track, przyjęcie , sortownia, 5 kwietnia wyleciała z Miami, a tamta zero sladów  .....troszkę mnie to dziwi, bo wczesniejsze od tej nieszczesnej kobiety miały slady posortowni i 3 miasta po drodze, a ta NIC, co wiecej wysłała ją rzekomo  w tym samym dniu co ową zdublowaną-zdubioną

 

zzapytam jeszcze , za to i od kogo taki sprzedawca dostaję tę premię? nigdy nic nie sprzedawałm na ebayu wiec jest to dla mnie dziwne?

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań