Zwrot przedmiotu

maska93
Użytkownik

Sprzredałem przedmiot na aukcji klientowi z hiszpani. Uznał ze jest niezgodny z opiem, otworzył spór. Uzgodnilimy że zwróci mi przedmiot, a ja pieniądze. Czy mam zwrocić mu pieniadze wtedy gdy przesyłka już do mnie dojdzie? Czy pieniadze beda zamrozone na koncie paypal do czasu kiedy otrzymam przesylke z powrotem? Domaga sie zwrotu pieniedzy, pisze że dopiero potem wyśle przedmiot. Po rozmowie z konsultantem otworzyłem roszczenie. Paypal przesłał mi komunikat:

Jak chcesz odpowiedzieć?

*Przyznaj kupującemu zwrot spornej kwoty w wysokości $530,00 USD. Kupujący może zatrzymać przedmioty.

*Przyznaj kupującemu zwrot spornej kwoty w wysokości $530,00 USD. Kupujący musi zwrócić przedmioty.

*Spróbuj zamknąć roszczenie, oferując kupującemu częściowy zwrot pieniędzy.(Kupujący poinformował nas, że zwrot w wysokości $500,00 USD będzie odpowiedni)

*Dostarcz dowód, że kupujący otrzymał już zwrot pieniędzy.

*Zaprzecz roszczeniu. Chcę przedstawić dodatkowe informacje.

Dlaczego pisza ze kupujacy przekształcił spór w roszczenie, podczas gdy ja to zrobilem za radą konsultanta. Chodzi o to że uzgodniliśmy z kupującym że zwrócę mu 500$, a nie 530$, a on odeśle przedmiot na swój koszt (pokryjąc koszty wysyłki w obie strony). Co robić?? Pomocy!!

Zaakceptowane rozwiązania (1)

Zaakceptowane rozwiązania (1)

radze pogadac z tym konsultantem raz jeszcze.

po pierwsze kupujacy otworzyl spor o niezgodnosc z opisem i eskalowal go do roszczenia bo Ty nie mozesz eskalowac sprawy otworzonej przez kupujacego do roszczenia. Twoje roszczenie moglo by byc jesli to Ty otworzylbys sprawe o nieotrzymanie platnosci a takowej chyba nie otworzyles/przy najmniej nic o tym nie piszesz.

 

Cala komunikacja jaka cytujesz dot. sprawy otworzonej przez kupujacego, ktory ja otworzyl, a Ty na nia odpowiadasz - stad pytanie "Jak chcesz odpowiedziec?'z PayPala.

 

Jesli wybierzesz

*Spróbuj zamknąć roszczenie, oferując kupującemu częściowy zwrot pieniędzy.(Kupujący poinformował nas, że zwrot w wysokości $500,00 USD będzie odpowiedni)

zapytaj osbluge z PayPala, czy to oni zwracaja ta kase (Czy cala kwota jest zablokowana na Twoim koncie PayPal?) czy Ty masz to zrobic. Jesli najpierw pojdzie zwrot kasy do kupujacego, moze on stracic motywacje zwrotu przedmiotu.

Zapytaj PayPal co sie stanie, jak wybierzesz odpowiedz:'

*Przyznaj kupującemu zwrot spornej kwoty w wysokości $530,00 USD. Kupujący musi zwrócić przedmioty.'

Czxy Ty musisz jakos najpierw potwierdzic otrzymanie przedmiotu lub kupujacy jego wysylke, zanim zwroca mu kase?

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

sprzedalem jakis czas temu poza ebay paczke do USA, wystawilem faktury gosciowi w paypalu, ten zaplacil w ratach, paczka wyslana, doszla, okazalo sie ze byla  uszkodzona i troche rzeczy sie pogielo czy lekko uszkodzilo (opakowania), gosciu wszczął roszczenie o zwrot kasy, pisal do mnie oraz paypal ze roszczenie zostala wniesione przez kupujacego, przez 1,5-2 tygodnie nie sprawdzalem poczty, po czasie okazalo sie ze sprawy zostaly zamkniete i paypal zrefundowal gosciowi cala kase za paczke, teraz paypal chce zwrot kasy ode mnie, ale paczki gosciu nie zwrocil, teraz nie odpisuje na moje maile a paypal pisze ze nie jest strona w tej sprawie i mam sie kontaktowac bezposrednio z kupujacym, kupujacy nie odpowiada na zadne maile i prosby z mopjej strony... pisza ze jak nie zaplace zacznie sie postepowanie windykacyjne, poradzi ktos cos?? wniosek taki, skoro jade na wakacje w czasie procesu roszczenia i nie odpisujesz, jestes winny

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań