Uwłaczające działania PayPal

Witam,

przedwczoraj zawieszono mi otrzymaną płatność, na moje zapytanie otrzymałam skandaliczną odpowiedź z takim fragmentem:

"W związku z tym identyfikujemy transakcje o podwyższonym ryzyku zajścia oszustwa oraz tymczasowo blokujemy środki przed sprzedającymi w celu upewnienia się, że transakcje przebiegną bez zakłóceń."

Otrzymywałam przelewy z USA, UK, Niemiec, Włoch i to na wyższe kwoty - przesyłki były wysyłane. Mam jeden komentarz negatywny od Brytyjki, która wystawiła go bo przesyłka dotarła do niej uszkodzona - co chyba nie jest moją winą tylko pracowników poczty.

Teraz otrzymałam przelew na czterdzieści kilka zł. z - Polski i nagle okazało się że mogę oszukać ?!!!

Jakim prawem pracownik PayPal Polska decyduje o tym czy jestem potencjalną oszustką ?!!! Najakiej podstawie ? Jeżeli to błąd systemu to od tego są ludzie aby to naprawić.

Już raz miałam zablokowaną płatność na samym początku tego roku - odpisała mi jakaś kobieta, która była wręcz bezczelna i chamska, na szczęście sprawę naprawił jakiś inteligentny pracownik PayPal, który uznał moją argumentację i natychmiast odblokował mi płatność.

Jak często będzie się powtarzać taki tryb postępowania ? Przypominam, że w prawie polskim nikt - nawet najbardziej zarozumiały pracownik PayPal nie ma prawa zakładać że ktoś (w tym wypadku - ja) jest oszustem !!!

Mam prawie dorosłe dzieci, jestem poważnym człowiekiem, sprzedaję rzeczy na innych portalach aukcyjnych i nie przywykłam do takiego traktowania.

Czy kogoś też coś takiego spotkało ?

 

 

 

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

Otrzymana platnosc jest podejrzana nie ty.

Zdarzylo mi sie i roznie to bywalo. Czasami uchronilo mnie to przed stratami.

Nauczylo mnie to ze czasami dobrze jest poczekac z wysylka z 3 dni aby Paypal mial czas zareagowac w przypadku nieuczciwych pieniedzy.

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay