Użytkownik który nie zapłacił za kupiony przedmiot wystawił mi negatywa, jak go usunąć ?
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-02-2019 20:32
Mam negatywa od osoby która nie zapłaciła za przedmiot ponieważ stwierdziła że jednak nie będzie jej pasował, ja otrzymałem zwrot prowizji ale również negatywa od kupującego o treści NIGDY WIĘCEJ, jak to teraz usunąć ? przecież ta osoba nic ode mnie nie kupiła i sama zrezygnowała z zakupu i z płatności za przedmiot
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-02-2019
23:20
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
0
Podziękowań