Sprzedalem towar, a kupujacy żąda zwrotu pieniedzy po okolo 3-ch m-ch od odbioru paczki,

Witam,sprzedalem towar na aukcji kupujacy po odebraniu przesylki wystawil mi pozytywny i wychwalajacy mnie komentarz, teraz po ponad 2,5 m-ca chce zwrotu pieniedzy bo niby dostal uszkodzony sprzet, jesli nie zwroce kasy zalozy sprawe w centrum roztrzygania, neka mnie wciaz email, ja przed wyslaniem sprawdzilem zakupiony sprzet aby uniknac na wszelki wypadek takiej sytuacji , ale jednak sie zdazyla , pisalem do ebay, poradzili mi zablokowac tego uzytkownika i nie martwic sie bo minelo ponad 45 dni od daty sprzedazy wiec nie bedzie mogl nic zrobic w tej sprawie, ale czy napewno czy moze w jakis inny sposob mi zaszkodzic ??? i jesli mam na aukcji odchaczone ze przyjmuje zwroty to znaczy ze ile czasu ma kupujacy na zwrot maximum dni, bo nie moze chyba byc tak, ze po pol roku lub roku ktos mi napisze ze chce zwrocic przedmiot bo ja akceptuje zwroty na mojej aukcji. Druga czesc pytania, czy jesli mieszkam obecnie w uk i korzystam z ebay uk. to musze rozwiazywac problemy po angielsku czy jesli napisze do centrum roztrzygania na stronie ebay.pl rozwiaze np. problem w jezyku polskim ebay.pl z ebay.co.uk z obcokrajowcem ( ebay bedzie tlumaczyl ?? ) dziekuje z gory za wszelkie konkretne odpowiedzi

Pokaż cały temat

a niech otwiera jak chce, co się tym przejmujesz i tak ebay nie kiwnie paluszkiem w tej sprawie,

 

jesli Ci nawet płacił paypalem to nie masz fizycznej możliwości, bo minęło już 60 dni, a tyle jest maksymalnie.

 

jeśli kupujący był z UK to czas na zwrot towaru ma 7 dni roboczych, pozostałe kraje z UE to maksymalnie 14 dni roboczych. Niestety mam wyszczególnione tylko kraje z UE (to dotyczy tylko DG zarejestrowanej w PL)

 

źródło: Prawo konsumenta - co powinieneś wiedzieć

Rzeczpospolita 2010

 

niech się ziom buja 😉

 

druga część pytania

 

proponuje napisać do nich przez kontakt z nami, a oni pokierują dalej co zrobić

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań