Proszę o pomoc

linkcar4u
Użytkownik

Witam! Mam taki problem.Sprzedałem dzisiaj część do samochodu o godz.18:50 a o godzinie 19:45 dostałem już negatywnego feedbacka. Kupujący zaraz po zakupie wystawił mi negatywa bez zapłaty za część, nie skontaktował się również ze mną w żaden sposób. Co mam w takim wypadku zrobić? Bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (4)

Odpowiedzi (4)

napisać to co tutaj ale do serwisu, przez kontakt z nami,

Ebay to bardzo przyjazny serwis aukcyjny dla sprzedających. Kupujący mogą robić zakupy dla żartów a sprzedający nie może nic na to poradzić. Całkiem nie rozumiem polityki Ebay !!! Przecież to dla sprzedającego zależy na ocenach pozytywnych i on o nie dba. Przykładowo jeżeli sprzedaję i mam sporo negatywów to wiadomo że ludzie będą wtedy mniej kupować lub wcale. Natomiast jeżeli kupujesz to kogo obchodzi jakie opinie ma kupujący.

Ten system opinii jaki jest obecnie na ebay to świetny system dla nieuczciwej konkurencji. Wystarczy pozakładać kilka lipnych kont i zrobić zakupy u konkurencji następnie nie płacąc wystawiamy negatywy.

Niestety Ebay jest ślepy na to. Powinne być takie same zasady dla kupujących i sprzedających. Zresztą co tu dużo gadać taka polityka Ebay doprowadziła do tego że w Polsce ten serwis jest zaledwie zauważalny (jaka jest sprzedaż na Ebay.pl)

Gdzie masz tego negatywa?

polecam funkcje odpowiedzi na opinie
http://pages.ebay.pl/help/feedback/respond.html

czy kupujacy zpalacil za przedmiot?

jesli nie, to otworz sprawe o nieotrzymanie zaplaty a jesli kupujacy nie zaplaci eBay powinien usunac te opinie wg cytuje 'Jeśli kupujący nie udzieli odpowiedzi w ramach procesu o zaległą płatność za przedmiot.' ze strony http://pages.ebay.pl/help/feedback/remove-withdraw.html  

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań