Problem ze zwrotem kosztów przez ebay
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-07-2023 12:25
Cześć, mam pewien problem. Kupujący zamówił u mnie przedmiot. Twierdził, że go nie otrzymał on przesyłki. Zwróciłem mu kwotę za przedmiot 300 Funtów przez serwis ebay w sporze (tak wiem za szybko mu zwróciłem kwotę, ale nie chciałęm psuć sobie opinii). Potem śledzenie przesyłki się zaktualizowało i dostarczono ją. W tym momencie klient ma przedmiot i zwróconą kwotę. Pisałem do Ebaya w tej sprawie wielokrotnie żeby mi zrobili zwrot zwrotu przedmiotu, ale tam jacyś totalnie nieogarnięci ludzie pracują i nie rozumieją chyba mojego problemu, albo udają że nie rozumieją. Jest szansa na odzyskanie tej kwoty? kupujący milczy...
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Prawda, pośpieszyłeś się ze zwrotem.
Sprawa według mnie jest stracona. Jakiekolwiek dochodzenia prawne nie mają sensu ekonomicznego jeśli są w ogóle możliwe. Potraktuj to jako lekcję na przyszłość.