03-03-2011 09:29
Witam!
Mam taki problem miesiąc temu sprzedałem telefon na aukcji w opisie napisałem że telefon się restartuje co jakiś czas, kupujący odezwał się domnie po miesiącu i chce pełnego zwrotu za przedmiot gdyż telefon zaczą mu się restartować co pare minut, automatycznie konto paypal zablokowało mi środki na koncie na zwrot. Czy jest jakaś możliwośc żebym odmówił zwrotu i odzyskać zablokowane pieniądze, pisałem do niego że przy takiej usterce powinnien skątaktować się zemną w ciągu 7dni a nie pomiesiącu i że telefon byl w innym stanie jak mu wysłałem
rozumiem, ze kupujacy otworzyl spor/sprawe o przedmiot niezgodny z opise wg procesu http://pages.ebay.pl/help/buy/item-not-received.html
choc jak mowisz o tej 'usterce byla mowa w opisie wiec teoretycznie nie powienien powolywac sie na niezgodnosc z opisem - w komunikacji w centrum rozstrzygania sporow powolaj sie na opis. inne 'wyjscie' to chyba tylko jakiegos rodzaju ugoda tak, aby nie eskalowal tej srpawy do rangi roszczeenia kiedy to paypal/ebay przejmuje rozpatrywanie sprawy i podejmuje ostateczna decyzje.
tak czy owak, jesli kaska jest zablokowana, nie zostanie odblokowana (ew. zwrocona kupujacemu w calosci / czesci zaleznie od wyniku sprawy) do momentu zamkniecia sprawy
wiecej info o sprawach/ sporach na
http://pages.ebay.pl/help/buy/resolving-problems.html
Temat | Podziękowania |
---|---|
1 |