Nie moge się dodzwonić na infolinie aby potwierdzić kodem swoją tożsamość cały czas komunikat
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-04-2014 13:48
Witam dzwonie na numer 00800 200 90 200 z mojego telefonu w nju mobile i non stop komunikat ze nie mogą odebrać. Co z tym zrobic?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-04-2014
22:50
albo maja przerwe swiateczna albo sprobuj z nr innej sieci - ja mialem problemy aby dodzwonic sie tam np. z plusa albo wybierz opcje mailowa jesli jest dostepna
0
Podziękowań