Kupujacy zarzadal zwrotu i wysłał zdjecia uszkodzonego innego przedmiotu.
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
06-12-2024 18:52
Dzień dobry.
Kupujacy zażądał zwrotu towaru z uwagi na to że przedmiot jest uszkodzony.
Dołączył zdjecia innego uszkodzonego przedmiotu ( tył karty bez przodu) na którym widać że przedmiotu jest jakiś stary i uszkodzenia też są stare. Mój wysłany przedmiot był prawie jak nowy. Poprosiłem o wysłanie zdjeć rownież z przodu. Przed spakowaniem zrobilem kilka zdjec jak pakuje dany przedmiot. Wysyłka oczywiście za granicę do Chorwacji.
Co zrobić w takich sytuacji? jak złożyć roszczenie czy coś ze swojej strony ?
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (3)
Odpowiedzi (3)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Powinieneś mieć opcję odrzucenia reklamacji na liście sporu.
Dolacz zdjęcia wysłanego przedmiotu z wyjaśnieniem
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Chorwacja to kraj podwyższonego ryzyka. Nie sprzedawałbym tam jak i do innych z byłej Jugosławii, ZSRR, arabskich czy afrykańskich szczególnie Nigerii.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Powinieneś mieć opcję odrzucenia reklamacji w liście sporu.
Dolacz zdjęcia wysłanego przedmiotu z wyjaśnieniem
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści