Kupujacy zada zwrotu pieniedzy
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-11-2011 00:26
Witam.
Mam taki problem poniewaz kupujacy zarzadal odemnie zwrotu pieniedzy za sprzedany towar. Podczas aukcjii mialem wszystko opisane i dodane zdiecia, jednakze w opsie nie byl opisany kolor towaru. Wedlug mnie na zdieciach spodnie ktore sprzedalem byly biale lecz klient myslal ze sa szare i je kupil. Teraz rozpaczal spor ze mna i rzada zwrotu kasy poniewaz nie odpowiada mu kolor. Nawet nie zadal zadnego pytania podczas trwania aukcji. W opcjach tej aukcji mialem zaznaczone rowniez ze nie przyjmuje zwrotow. Zaznaczam ze byla to aukcja a nie KUP TERAZ. I teraz pytanie : po ktorej stronie lezy wina i czy musze jej oddac pieniadze ? W jaki sposob moge sie bronic jesli wina lezy po stronie kupujacego ?
Z Gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
rozumiem, ze kupujacy towear dostal i otworzyl sprawe o przedmiot niezgodny z opisem, tak?
jesli tak, to gdzie w opisie byla mowa o kolorze spodni? jesli takowej info nie bylo, to jak przedmiot moze byc niezgodny z opisem...? no chyba, ze za opis uznamy takze zdjecie, ktore nie zawsze do konca jasno prezentuje wszystkie cechy towaru
tak czy owak, mozesz albo przychylic sie do prosby kupujacego lub poczekac na wynik sprawy gdy kupujacy eskaluje ja do poziomu roszczenia