Klient twierdzi, że nie dostał towaru a status jest, że zostana odebrana.
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
11-03-2014 11:53
Witam, szukałam wszędzie odpowiedzi. Nie wiem co mam zrobić. Klient napisał maila, że nie otrzymał przedmiotu. Ja wszystkie przedmioty wysyłam z numerem śledzenia. Od razu sprawdziłam i towar został dostarczony kilka dni po wysłaniu. ( wysłany i dostarczony w lutym). Teraz moje pytanie, jeżeli okaże się, że klient nie dostał towaru to co mam zrobić w tej sytuacji. A może to jest oszust i chce wyłudzić zwrot pieniedzy wmawiając mi, że towaru nie dostał? Mieliście taką sytuacja?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Dopoki nie otworzyl sporu o nieotrzymanie towaru, mozesz spokojnie podeslac mu screen z trackingu i prosbe o kontakt z poczta lub lokalnym przewoznikiem.
Jesli otworzy pozostaje dolaczyc to samo info do sporu w centrum rozstrzygania i miec nadzieje, ze klient zmadrzeje i da sobie spokoj, jezeli jest to proba wyludzenia lub ze ebay/paypal podjemie decyzje na twoja korzysc, jesli klient eskaluje sprawe do roszczenia
Wiecej podobnych watkow http://community.ebay.pl/t5/forums/searchpage/tab/message?q=nie+otrzyma%C5%82&search_type=thread&fil...