18-02-2014 15:24
Mam problem...
Kiedy produkty są wystawiane na naszym (polskim) ebayu, kilka zamowien danego klienta łączy się ze soba i wszystko jest ok (ewentualnie mozna je połączyć manualnie).
Natomiast kiedy wystawiam produkty na zagranicznym ebayu (ebay.de) po zakupie kilku przedmiotów, nie dosc ze nie laczą sie one same automatycznie, to dodatkowo nie jestem w stanie zrobic tego manualnie (nie ma nigdzie takiej opcji...).
Czy to normalne? Dlaczego nie ma w tym przypadku opcji polaczenia? (walutą jest Euro, ale oba zamowienia sa z tego samego serwisu w tej samej walucie).
pozdrawiam,
iza
Moze ja powiem co mnie sie przytrafilo pare dni temu. Kupilem 5 roznych aukcji od tego samego sprzedawcy z Kanady (ja drugie konto mam zarejestrowane w Kanadzie).
Sprzedawca tez nie mogl polaczyc tych 5 aukcji w jedna calosc z jedna wysylka dla mnie. Co sie okazalo -4 aukcje wystawil na Ebay.ca a jedna na Ebay.com. calkowicie o tym nie wiedzac.
Tez nie moglismy dojsc co jest grane-Zadzwonil Do Ebay i wtedy wytlumaczyli mu ze 4 sa wystawione w Kanadzie a jedna w US.
Abym ja dostal jeden invoice z jedna wysylka nalezy wyslac invoice z PayPala. Tak zrobil i ja zaplacilem.
Teraz pytanie jest czy pracownik w call center wiedzial co mowi i czy to jest prawda ze nie ma innej mozliwosci ( znane sa przypadki ze pracownicy czasami wprowadzaja w blad )
Moze pani moderator sie dolaczy i odpowie na to pytanie
pogues2005
nie wiem, gdzie tkwi błąd czy w ogole taki jest 😆 ja mając sklep w ebay.pl i wystawiając w co.uk z automatu podsomuwuje przedmioty i kupujący placa jedną kwote paypalem, bo wysylke ma free.
Niestety "niemiaszki" u mnie nie kupują więcej niż jednego przedmiotu więc nie mam jak tego spprawdzić jak rzeczywiście z tym jest
czy moze dlatego ze na ebay.pl korzystasz z menedzera sprzedazy a na ebay.de nie masz tej subskrypcji?