Co zrobić jeśli klient twierdzi że paczka jest pusta przed jej otwarciem?

- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-09-2022 19:50
Klient zamówił u mnie produkt, wszystko zostało poprawnie zapakowane i zabezpieczone, aby produkt "przypadkiem" nie wyleciał z opakowania. Klient otrzymał produkt i wysłał mi wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy ponieważ "paczka jest pusta, lecz nie została otwarta".
Zaakceptowane rozwiązania (1)
Zaakceptowane rozwiązania (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Ma na mysli ze dotarla bez sladow otwierania czyli ze nie zostala okradziona po drodze czyli ze nie wlozyles nic do srodka.
Aby stwierdzic czy byla okradziona trzeba wnikliwych ogledzin. Zlodzieje potrafia byc ostrozni i nie zostawia widocznych sladow. Popros o zdjecia paczki ze wszystkich stron.
Moja paczke okradziono czesciowo. Oczywiscie kurier umyl rece bo paczka dotarla.
Od tego czasu naklejam biale kawalki papieru lub naklejki na szwach aby bylo widac od razu przy kurierze ze byla otwierana.
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
Ale przecież paczki są ważone.... na wyjściu i przy dostarczeniu do kraju docelowego. Można sprawdzić wagę.