05-03-2014 00:07
Kupiłam 3 rzeczy od jednego sprzedawcy w PL, niska cena przedmiotu, zawyżona wysyłki (10 pln za zwykły list krajowy), oczywiście bez możliwości wysyłki łącznej, normalka. Zapłaciłam za to wszystko przez paypal, a tu sprzedający wysyła mi fakturę na kwotę prawie 3 razy wyższą niż i tak wynika z zawyżonej przesyłki z tekstem "że tak naprawdę wiem ile warte są te rzeczy"i że za taką kasę to mi ich nie sprzeda itd. A następnie zwrócił mi kasę zapłaconą przez payapala, a przedmioty (MOJE;) wystawił ponownie na aukcję. Ja się pytam czy to jest równoważne z anulowaniem transakcji? Co ja w ogóle mogę w tej sytuacji? Nie chodzi o kasę, po sądach się z nim ciągać nie będę, ale o zasady. To jest nieuczciwe. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwestii? Dziękuję
+ zablokuj mu mozliwosc kupowania na twoich aukcjach aby nie odwdzieczyl sie negatywem przy zakupie od ciebie....
Hej
wiem co kupiłas i od kogo, system dobrze policzył.
Ja się pytam czy to jest równoważne z anulowaniem transakcji?
nie jest
Co ja w ogóle mogę w tej sytuacji?
wystawić 3 negatywy do każdej transakcji, w odstępach minimum 7 dniowych, nie wystawiaj hurtem odrazu trzech, bo chyba system policzy jako jeden, ale nie jest 100% pewny. Spadnie jej ogólny % na karcie opinii to się sprzedająca nauczy 😄 Innego niż pozytyw od sprzedawcy nie otrzymasz, bo neutrale i negatywy dla sprzedawców zostały zlikwidowane prawie 6 lat temu a dokładnie w maju 2008 r
Temat | Podziękowania |
---|---|
1 |