13-11-2018 20:02
Cześć, Kupiłem od sprzedawcy z Anglii przedmiot. Okazał się uszkodzony, sprzedawca twierdzi że w trakcie transportu. (wg. mnie wysłał wadliwy lub wina jego kiepskiego pakowania). Karzę mi otworzyć "casa w ebay" ... próbuje zwócić wypełnijąc formularz ... ale ...
za towar zapłaciłem kartą Visa .... a zgłaszając reklamacje przekierowuje mnie na logowanie do Centrum Roszczeń Paypal, gdzie nie mam konta i nie mogę się zalogować ... i tak w kółko ... Co zrobić aby zareklamowac i oddał mi sprzedawca kasę ?
Pozdrawiam
Rafał
Wg https://pages.ebay.pl/paypal/buyerprotection.html:
Ochroną objęte są przedmioty materialne…
…które można wysłać pocztą, których sprzedaż nie jest zabroniona i za które zapłacisz poprzez zweryfikowane konto PayPal.
Wg https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=pl_PL#13
13.2 Jakie wymagania należy spełnić, aby podlegać Ochronie kupujących w systemie PayPal?
Aby podlegać Ochronie kupujących w systemie PayPal, Użytkownik musi spełnić wszystkie przedstawione niżej wymagania:
Zadzwon do obsługi PayPal i zapytaj czy tak opłacony zakup podlega ochronie albo zgłoś reklamację poprzez operatora/wystawcę karty którą płaciłeś
ew. mozesz sprobowac otworzyc prosbe o zwrot towaru do sprzedawcy poprzez interfejs ebay uk, ale jesli towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem lepiej chyba zglosic reklamacje i roszczenie o zwrot kasy