Zmiana opcji dostawy
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-12-2017 14:48
Witam, wczoraj zmówiłem produkt u sprzedawcy i wybrałem opcję bezpłatnej wysyłki, ponieważ była taka możliwość i dokonałem płatności. Dzisiaj otrzymałem emaila od sprzedawcy, że to był jednak błąd i za wysyłkę trzeba zapłacić 4USD lub zwrócą pieniążki. Jako że opłata za wysyłkę jest niewielka chciabym jej dokonać, jednak nie wiem jak to zrobić, czy po dokonaniu płatności da się zmienić opcję wysyłki i wybrać tę płatną?
Zaakceptowane rozwiązania (1)
Zaakceptowane rozwiązania (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-12-2017
22:10
popros sprzedawce o rachunek (invoice)
lub zaplac (jesli masz jego adres email z Paypala) i zawiadom go o tym