14-02-2012 22:25
Witam
Czy jak przesyłka nie doszła do kupującego (zagranicę) a ja nie mam dowodu wysyłki to zawsze wina leży po mojej stronie i to ja będę musiał zwracać pieniądze?
Czy jakoś inaczej da się to załątwić?
Też nie ma pewności czy gośc nie ściemnia.
Dziękuję za pomoc
Rafał
mozesz albo od razu zgodzic sie na zwrot pieniedzy, albo poczekaz az kupujacy eskaluje sprawe do roszczenia i poczekac co zdecyduje paypal/ebay, choc pewnie wezma strone kupujacego, a jak moziwsz nie ma pewnosci, czy nie sciemnia
nawet w przypadku przesylek rejestrowanych zdarza sie, ze nie uznaja racji sprzedawcy i blokuja kase
jesli jeszcze mozesz wyplac kase z konta paypal
Pozwol mu otworzyc spor. Niech Ebay zadecyduje.
Z doswiadczenia zauwazam ze wielu naciagaczy nie decyduje sie na ten krok bo albo juz maja historie podejrzanie licznych zaginionych przesylek albo boja sie oficjalnej drogi.