26-08-2024 16:57
Właściwie to nie pytanie a stwierdzenie. E Bay ma możliwość stwierdzić czy paczka dotarła do adresata czy nie , ale tego nie robi a wszystkie problemy spadają na kupującego. Procedura stworzona przez E Bay jest taka , że jeśli dużo kupujesz to nie jesteś w stanie dopilnować wszystkich terminów. Przykładowo do mnie nie dotarło 70 paczek . E Bay dobrze wie gdzie one zniknęły i na jakim odcinku drogi do adresata. Jedyny sposób to nie kupować na E Bay , albo kupować mało i i pilnować wszystkich terminów . Ebay mogło by monitorować przekroczenie terminów dostaw i wysyłać zapytanie do kupującego , czy przesyłka dotarła a następnie po uzyskaniu negatywnej odpowiedzi , brać się za nieuczciwego sprzedawcę , lub dostawcę. Tego jednak nie robi i naraża kupujących na duże straty finansowe. Szkoda. Przestałem kupować. Piszę to ku przestrodze , a może z cichą nadzieją , że E Bay może się usprawnić. Pozdrawiam