Sprzedawca wprowadził numer przesyłki a paczki nie wysłał, teraz chce anulować zamówienie, co robić?

Witam,

 

Proszę o pomoc. Kupiłem 2 produkty od sprzedawcu z UK. Za zamówienie zapłaciłem natychmiast. Otrzymaełm informacje, że przesyłka została wysłana oraz jej numer. Po 2 dniach braku informacji o przesyłce na stronie przewoźnika skontaktowałem się ze sprzedajacym, który po kolejnych dwóch dniach stwierdził, że niestety przez pomysłke przesyłka nie została wysłana, ale mogą wysłać dziś. Napisałem że proszę o szybką wysyłkę dodajac przy tym co myślę o całej sytuacji. W odpowiedzi sprzedawca napisał, że ponieważ mam 0 feedbacku na ebay anuluje zamówienie aby uniknąć sporu. W ebay cały czas mam informajcję że zamówienie jest wysłane. Nie chcę go anulować bo zalezy mi na otrzymaniu towaru. Aukcja na ktorej kupiłem jest cały czas dostępna i wciąż mają wiele sztuk tego produktu.  Czy sprzedawca może od tak anulować zamówienie, które w ebay zgłosił jako wysłane? Doradźcie co robić?

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (2)

Odpowiedzi (2)

Czy oddal kase? Wg mnie jesli oznaczyl zamowienie jako wyslane to nie bedzie mu latwo anulowac zamowienia bez Twojej zgody, z powodu ze np kupujacy zmienil zdanie. 

 

Jesli nie otrzymasz towaru otwieraj sprawe w paypal wg instrukcji https://www.ebay.pl/pages/help/buy/item-not-received.html i gdy odzyskasz kase ocen transakcje, bo tlumaczenie sie brakiem feedbackow u kupujacego jest zadnym argumentem

Przykro mi ale trafiles na niesolidnego sprzedawce. Po pewnym terminie bedziesz mogl otworzyc spor o nieotrzymanie przedmiotui (7 dni?), natychmiast eskaloewac do rangi roszczenia i otrzymac pelny zwrot pieniedzy.

 

Nie zapomnij wystawic negatywnej opini.

 

Jesli ci zalezy - napisz do soprzedawcy ze otworzysz spor i wystawisz negatywna opinie. 

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay