07-07-2011 08:44
Bardzo proszę o pomoc i radę. Być może sprawa jest prosta ale lubię jasne sytuacje i chciałbym wyjaśnić do końca tą kwestię. W związku z tym, że przedmiot nie był zgodny z opisem sprzedawca uznał moej argumenty i zwrócił mi należność za płytę. Zauważyłem jednak, że na moim koncie wyświetliła się informacja o obowiązku zapłaty za towar, za który zwrócono mi zapłatę. Uważałem, że skoro załatwiamy sprawę polubownie nie muszę otwierać sporu w Pay-pal, dlatego też nie zawiadamiałem ich o tym, że zwróciłem towar sprzedawcy.
czy w związku z zaistniałą sytuacją powinienem jednak zaznaczyć, że zwróciłem ten towar, ale gdzie?
tzn. w koncu odeslales juz przedmiot czy nie?
moim zdaniem niczego nie musisz zaznaczac, jesli nie otworzyles sprawy w centrum rozstrzygania paypal/ebay
rozumiem, ze masz zachowana korespondencje ze sprzedawca dot. zwrotu zaplaty i przedmiotu + ew. dowod nadania przesylki zwrotnej
na przyszlosc otwieraj sprawe o niezgodnosc z opisem / nieotrzymanie przedmiotu i nie bedzie watpliwosci
Temat | Podziękowania |
---|---|
1 |