Pojawia się od dwóch dni komunikat o niemożności zrealizowania transakcji
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-12-2021 10:31
"Niestety, w tej chwili nie można zrealizować transakcji. Spróbuj zmienić ilość przedmiotów lub sprawdź status swojego konta". Chciałem zapłacić kartą debetową, na której są środki. Chodzi o przedmioty od tego samego sprzedawcy, od którego już wcześniej kupowałem podobne. Dodam, że zmniejszyłem ilość przedmiotów i komunikat znowu się pojawił
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-12-2021
14:40
Niektórzy sprzedawcy stosują limity zakupów . To może być przyczyną tej wiadomości. Skontaktuj się ze sprzedawcą czy przyczyna nie leży po jego stronie albo poczekaj. Limity mogą być na pewien okres np. na tygodniowe zakupy.
0
Podziękowań