Oszustwo. Sprawa zgłoszona do działu Bezpieczeństwa i Zaufania. Co robić dalej? Jak długo oczekiwać na odpowiedź? Jak odzyskać pieniądze?

Witam,

Zakupiłem w serwisie ebay obuwie sportowe na kwotę 400zł dnia 13.01.2013 Wpłata została wykonana za pośrednictwem serwisu Moneybookers 14.01.2013. Niestety, sprzedajacy okazał się oszustem, nie wysłał butów, kontakt zupełnie się urwał. Najpierw korzystałem z Centrum Rozstrzygania, aby później zamknać sprawę i przekazać ja do działu bezpieczeństwa i zaufania. Miało to miejsce 03.02.2013.

Co teraz robić? Czekać na odpowiedź w/w działu, czy podjać działania samodzielnie - tj. zgłosić sprawę na policję? Oczywiście posiadam wszystkie potwierdzenia zakupu, płatności, wyciag z konta bankowego, jednym słowem cała dokumentacje owej transakcji. 

Proszę o poradę

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (0)

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay