Niezarejestrowane zamówoienie i pobrana płatność!
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-02-2022 13:58 — edytowano 16-02-2022 14:00
Mam taki problem, wrzuciłem produkt do koszyka, wybrałem opcje płatności googlepay, kasę z konta pobrało ale wyskoczył jakiś błąd i nie zarejestrowało zamówienia.. nawet ilość przedmiotów nie zmieniła się na aukcji.. płatność pobrana ale zamówienia w historii brak.. co teraz? Napisałem do ebaya, ale może ktoś się spotkał z takim problemem?
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-02-2022
17:12
właśnie mam ten sam problem i jak udało rozwiązać się sprawę
0
Podziękowań