Niedziałający formularz kontaktowy

Próbuję dobić się do customer supportu; jedyna opcja to "email", którego wysłanie polega na wypełnieniu formularza na stronie. Niestety mimo zaznaczenia opcji, żeby otrzymać kopię mojego zgłoszenia na email, nic nie dostałem, a przez 3 dni nie dostałem też żadnej odpowiedzi na moją wiadomość, co sprawia, że zaczynam podejrzewać, że formularz tak naprawdę nie działa i wiadomości nigdzie nie trafiają (pomimo tego, że po "wysłaniu" pojawia się komunikat "Twoja wiadomość została wysłana do Obsługi klienta eBay. Odpowiedź powinna do Ciebie dotrzeć w ciągu 24-48 godzin."). Spróbowałem drugi raz i też nie dostałem potwierdzenia.

 

Z tego co rozumiem, jest to jedyna forma kontaktu w Polsce? Problem który mam, jest winą ebaya (nie wypełnili dobrze dokumentów, przez co musiałem zapłacić VAT dwa razy (przy zamówieniu i przy odbiorze) a nie sprzedającego, więc nie ma sensu wysyłać do niego wiadomości (wysyłka była przez Ebay International Shipping).

 

Czy ktoś ma jakiś pomysł jak się z nimi skontaktować, zanim będę musiał wkroczyć na drogę sądową?

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

O zalogowaniu prześlij dowód zapłaty na poczcie:

https://ocswf.ebay.pl/mudcwf?deptName=CollectRemitRefund

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay