Jak anulować transakcję
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-04-2018 10:11
Witam,
chciałem anulować zakup, kupujący zgodził się ale nie możemy znaleźć na Ebay'u odpowiednich instrukcji, jak to zrobić, aby kupujący nie ponosił prowizji za anulowanie transakcji. Kiedy wchodzę do managera sprzedaży, jedyne, co mogę zrobić, to albo skontaktować się z kupującym albo otworzyć sprawę w centrum rozstrzygania i wybrać opcję ,,kupujący/sprzedający zgadzają sie na anulowanie transkacji", problem w tym, że w tej opcji działa to jedynie dla osoby sprzedającej a tutaj to ja chcę anulować swój zakup u kogoś innego.
Co zrobić? Ebay jest strasznie mało czytelny, w ogóle nie kumam gdzie są jakiekolwiek opcje, korzystanie z pomocy online to jakaś farsa jest.
Pozdrawaim
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
'chciałem anulować zakup, kupujący zgodził się' > Tzn. pytasz jako kupujący czy sprzedawca?
'jak to zrobić, aby kupujący nie ponosił prowizji za anulowanie transakcji > Gdzie masz info, że kupujący ponosi prowizję za anulowanie transakcji?
'... wchodzę do managera sprzedaży, ...' > tu raczej nie ma funkcji dla kupujących
Jeśli pytasz jako kupujący, który chce anulować swój zakup, napisz do sprzedawcy, czy może wysłać Ci prośbę o anulowanie transakcji. Kupujący nie ma takiej konkretnie opcji, a sprzedawca niekoniecznie może być zainteresowany takim rozwiązaniem. Jeśli nie zapłaciłeś jeszcze za ten zakup, sprzedawca, może np. zgłosić brak zapłaty, aby w ten sposób odzyskać pobraną od niego prowizję.