13-10-2015 10:21
Mam w obserwowanych interesujące mnie przedmioty, chcę sprawdzić czy dany sprzedający ma jeszcze coś ciekawego w pozostałych aukcjach - klikam więc w 'pozostałe przedmioty użytkownika'. W efekcie wyszukiwarka pokazuje mi 'zero wyników' ... Klikam w 'użytkownika' i widzę iż ma on wystawione dla przykładu 40 przedmiotów, z których widoczne są tylko 4. Klikam w 'pokaż wszystkie przedmioty użytkownika' i znów uzyskuję wynik ' ZERO przedmiotów'!!!
Ten schemat dotyczy bardzo wielu przypadków!
Na takich błędach systemowych tracą wszyscy, zarówno kupujący jak i sprzedający.
Dlaczego w dziale 'pomocy i kontaktu' nie ma możliwości bezpośredniego wysłania meila w celu wyjaśnienia i naprawy podobnych błędów, a zamiast tego jest tylko komunikacja za pomocą zakładek, z których żadnej nie można przypisać dla opisania i usunięcia podobnych błędów systemowych w Ebay?
Czy są tu w ogóle pracownicy obsługi którzy zajmą się naprawą opisanego problemu?
P.s.: nie mogę zilustrować opisanego przypadku kilkoma zrzutami ekranu, ponieważ dodać można tylko jeden załącznik (nawet nie wiadomo, czy mógłby to być jpeg....
TO NIE JEST BŁĄD
często, sprzedawca ma 2-3 przedmioty z ustawionymi kosztami na np unie europejską i te aukcje widać przez ebay.pl a pozostałe aukcje widać tylko zaleznie od pochodzenia sprzedawcy na ebay com czy ebay co.uk
czyli aby zobaczyć resztę sprzedawanych przedmiotów w linku zamień PL na CO.UK czy COM czy DE
uk
http://www.ebay.co.uk/sch/books4alluk/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=
pl
http://www.ebay.pl/sch/books4alluk/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=
a na ebaycom 0 wyników
http://www.ebay.com/sch/books4alluk/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=