Co zrobić jeśli towar zamówiony nie dotarł w określonym terminie to znaczy do 6 grudnia 2017 ?
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-12-2017 14:22
Witam, moje pytanie jak w tytule. Dodam że nawet nie ma numeru przesyłki. Czy warto sobie lub serwisowi zawracać tym głowe.
Produkty zamówione były na kwotę około 50zł. Czy poprostu dać sobie spokój, a sprzedającemu wystawić wielkiego negatywa pod każdym względem?
Zaakceptowane rozwiązania (1)
Zaakceptowane rozwiązania (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-12-2017
14:38
Witam
Otwórz sprawe w Paypal lub Ebay. Odzyskasz pieniądze a i sprzedawca napewno zareaguje.
Pozdrawiam
0
Podziękowań