Bezpodstawy komentarz negatywny!
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-11-2011 22:59
Witam serdecznie-proszę o pomoc. Dostałam negatywny komentarz ale uważam go za całkowicie bezpodtawny. Mianowicie- sprzedalam przedmiot chodzi o spodnie dziecięce osobie z Francji-wyslalam paczkę 2 tyg temu i mam na to dowód w postaci rachunku z poczty. W ciagu tego czasu nikt nie skontaktował się ze mną i nie powiedział mi ze jest jakiś problem z paczka, ze jej jeszcze ńie otrzymał. Wogole nikt się ze mną nie kontaktował, nie pytał czy paczka już została wysłana-dlatego ja byłam przekonana ze paczka już doszła-powinna być nor,alnie w ciagu tyg. Pyatanie moje jest takie- co mogę zrobic żeby pozbyć się tego komentarza- do tej pory miałam 100% i nie chciałabym tego stracić ponieważ dużo kupuje i sprzedaje i jest to dla mnie ważne!
Proszę o pomoc
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-11-2011
23:16
serwis Ci tej opinii nie usunie
możesz tylko poprosić o zmianę opinii, czyli wchodzisz w mapa witryny prawy górny róg, społecznośc -> opinie -> poproś o zmianę opinii, wysyłasz formularz, a koleś ma 10 dni na podjęcie decyzji
0
Podziękowań