22-04-2012 15:34
witam ponownie, sprzedałem mój przedmiot lewemu nabywcy, o czym pisałem w tym temacie:
http://community.ebay.pl/question/Bezpieczeństwo-Transakcji/Niepewny-Kupujacy-Czy/1900001772?#msg1900003936
dostałem właśnie email z eBay informujący mnie że aukcja została przez nich anulowana ponieważ uzytkownik nie jest zarejestrowany w eBay, nie wiem czy się wyrejestrował czy oni zrobili to za niego.
Pytanie moje dotyczy dalszego postępowania ponieważ przedmiot widnieje w dlaszym ciągu na liście: "Sprzedane", jak również w "Podsumowaniu sprzedaży" jako "Płatonści Nieotrzymane".
Czy mogę po prostu użyć opcje "Wystaw pomnownie"?
I jak wyzerować saldo płatności?
sprobuj otworzyc sprawe o zalegla platnosc w menu dla przedmiotu kliknij Rozwiaz problem aby przejsc do tzw. centrum rozstrzygania gdzie otworzysz sprawe, jelsi sie uda, poczekaj, az uplynie termin na odpowiedz od kupujacego, ktory jak rozumiem i tak nie odpowie, zamknij sprawe i popros o zwrot prowizji z tytuly niezrealizowanej transakcji
wiecej info o sprawach o zalegle platnosci