rozliczenie przedmiotu po transakcji anulowanej przez ebay

zeppy24
Użytkownik

witam ponownie, sprzedałem mój przedmiot lewemu nabywcy, o czym pisałem w tym temacie:

http://community.ebay.pl/question/Bezpieczeństwo-Transakcji/Niepewny-Kupujacy-Czy/1900001772?#msg1900003936

 

dostałem właśnie email z eBay informujący mnie że  aukcja została przez nich anulowana ponieważ uzytkownik nie jest zarejestrowany w eBay, nie wiem czy się wyrejestrował czy oni zrobili to za niego.

 

Pytanie moje dotyczy dalszego postępowania ponieważ przedmiot widnieje w dlaszym ciągu na liście: "Sprzedane", jak również w "Podsumowaniu sprzedaży" jako "Płatonści Nieotrzymane".

 

Czy mogę po prostu użyć opcje "Wystaw pomnownie"?

I jak wyzerować saldo płatności?

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

sprobuj otworzyc sprawe o zalegla platnosc w menu dla przedmiotu kliknij Rozwiaz problem aby przejsc do tzw. centrum rozstrzygania gdzie otworzysz sprawe, jelsi sie uda, poczekaj, az uplynie termin na odpowiedz od kupujacego, ktory jak rozumiem i tak nie odpowie, zamknij sprawe i popros o zwrot prowizji z tytuly niezrealizowanej transakcji

 

wiecej info o sprawach o zalegle platnosci

http://pages.ebay.pl/help/sell/unpaid-items.html

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay