nie zgadzam sie z opinia obslugi klienta

agnieszkafelinska81
Użytkownik

Prosze o pomoc w mojej sprawie ktora wyglada nastepujaco:
Kupilem uzywane amortyzatory na angielkim ebay.Zaplacilem paypal i poprosilem sprzedawce zeby wyslal mi je na adres w Polsce po ich otrzemaniu okazalo sie ze to zlom w obsludze klienta ebay otworzylem sprawe ze towar jest nie zgodny z opisem.Dostalem wiadomosc aby odeslac towar i wpisac numer przesylki tak tez zrobilem amorki odeslalem kurierem dpd pl i wpisalem numer przesylki.odpisali ze jak towar dojdzie oddadza kaske.Po kilku dniach otrzymalem wiadomosc od ebay ze mam 3 dni aby wyslac im dowod nadania lub potwierdzenie od kuriera ze paczka zostala wyslana lub dostarczona.Na stronie DPD.pl paczka zostala doreczona wiec myslalem ze jest spoko i wyslalem im dowody ze sprzedajacy ma paczke.DZIS RANO DOSTALEM MILA OD EBAY ZE SPRAWA ZOSTALA ZAMKNIETA I Z POWODU NIE PODANIA DOWODU NA WYSLANIE ZOSTALA ROZSTRZYGNIETA NA KORZYSC SPRZEDAJACEGO.JA IM TE DOWODY WYSLALEM.CO MAM ZROBIC GDZIE SIE UDAC JAK LUB GDZIE ODWOLAC SIE OD OPINI OBLUGI KLIETA EBAY AMORKI KOSZTOWALY 200 FUNCIAKOW+20PRZESYLKA+30ODESLANIE STRACILEM 250 FUNCIAKOW A ONI ROZSTRZYGAJA TO NA KORZYSC SPEZEDAWCY PROSZE O POMOC

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

draz temat z obsluga klienta ebay i paypal - w jaki sposob przeslales te dowody nadania/dostarczenia przesylki? masz jakies potwierdzenie np. mailowe ze je dostali?

 

przy zwrotach, najpierw domagaj sie zwrotu kasy i dopiero wtedy wysylaj z powrotem lub wymiany przedmiotu

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay