nie zgadzam sie z opinia obslugi klienta
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-04-2012 21:30
Prosze o pomoc w mojej sprawie ktora wyglada nastepujaco:
Kupilem uzywane amortyzatory na angielkim ebay.Zaplacilem paypal i poprosilem sprzedawce zeby wyslal mi je na adres w Polsce po ich otrzemaniu okazalo sie ze to zlom w obsludze klienta ebay otworzylem sprawe ze towar jest nie zgodny z opisem.Dostalem wiadomosc aby odeslac towar i wpisac numer przesylki tak tez zrobilem amorki odeslalem kurierem dpd pl i wpisalem numer przesylki.odpisali ze jak towar dojdzie oddadza kaske.Po kilku dniach otrzymalem wiadomosc od ebay ze mam 3 dni aby wyslac im dowod nadania lub potwierdzenie od kuriera ze paczka zostala wyslana lub dostarczona.Na stronie DPD.pl paczka zostala doreczona wiec myslalem ze jest spoko i wyslalem im dowody ze sprzedajacy ma paczke.DZIS RANO DOSTALEM MILA OD EBAY ZE SPRAWA ZOSTALA ZAMKNIETA I Z POWODU NIE PODANIA DOWODU NA WYSLANIE ZOSTALA ROZSTRZYGNIETA NA KORZYSC SPRZEDAJACEGO.JA IM TE DOWODY WYSLALEM.CO MAM ZROBIC GDZIE SIE UDAC JAK LUB GDZIE ODWOLAC SIE OD OPINI OBLUGI KLIETA EBAY AMORKI KOSZTOWALY 200 FUNCIAKOW+20PRZESYLKA+30ODESLANIE STRACILEM 250 FUNCIAKOW A ONI ROZSTRZYGAJA TO NA KORZYSC SPEZEDAWCY PROSZE O POMOC
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
draz temat z obsluga klienta ebay i paypal - w jaki sposob przeslales te dowody nadania/dostarczenia przesylki? masz jakies potwierdzenie np. mailowe ze je dostali?
przy zwrotach, najpierw domagaj sie zwrotu kasy i dopiero wtedy wysylaj z powrotem lub wymiany przedmiotu