brak kontaktu ze sprzedającym

Witam.

Zakupiłem telefon, za transakcję zapłaciłem po wygraniu aukcji dn 30.X.2011. Telefon przyszedł kurierem, jednak nie było mnie w domu, przez co telefon został zwrócony nadawcy. wielokrotnie pisałem maile do sprzedawcy, jednak bez odezwu. Otworzyłem sprawę w Centrum Rozstrzygania. Po tym sprzedawca odpowiedział że wysle telef. tylko bym zamknął tą skargę (temat). Tak zrobiłem. Po tym brak kontaktu ze sprzedającym. Ponownie nowej skargi nie mogę otworzyć.

 

Co mogę zrobić? jak powiadomić ebay o problemie, ??

Pokaż cały temat

otóż sprzedawca powiadomił na aukcji że wysyła przesyłkę za pośrednictwem poczty polskiej i czas dostawy 10-11 dni roboczych.

przesyłka przyszła po 3 dniach kurierem. Kurier nie dzwonił, nie wiem czy sprzedawca, który miał dostęp do mojego numeru telef.  dał numer.

hmm nie istnieje możliwości by powiadomić emailem ebay??

 

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay