zwrot towaru
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-09-2010 19:57
Witam, kupiłam towar od sprzedawcy z Włoch, zapłaciłam za pomoca pay pal, dostałam towar, który niestety okazał się podróba a miał być oryginalny. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów, wcale nie odpowiada na moje wiadomości. Co mam zrobić? Z góry dzięki za pomoc
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (1)
Odpowiedzi (1)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-09-2010
22:03
otworzyć spór na ebay'u otrzymałem towar niezgodny z opisem sprzedającego (konto nast. centrum rozstrzygania)
ale lepiej będzie jeśli otworzysz spór na PayPal'u to PayPal powinnien zablokować Twoje pieniądze na jego koncie. Spór na PayPal'u otwierasz tutaj https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Customer/customerservice/GXOLogin-outside&from=reso...
popełniłaś błąd wystawiając komentarz zaraz po otrzymaniu towaru, za "oryginalną" torebkę LV
pozdrawiam