Komunikat: Witam.
Mam problem związany z kupnem. Kupiłem na ebay USA sprzęt który jest uszkodzony. Konkretnie jest to
GPS firmy Garmin. Nie jest to uszkodzenie mechaniczne związane z transportem, a po prostu sprzęt nie
daje się włączyć. Opłaciłem już cło i VAT i oczywiście wszystkie koszty kupna i przesyłki. Jest to
NOWY sprzęt, na który jest gwarancja (1 rok). W Polsce naprawy gwarancyjne nie są wykonywane, jeżeli
sprzęt jest kupiony w USA. Takie naprawy wykonywane są w UK. Co mam zrobić w tej sytuacji? Czy muszę
ponosić dalsze koszty związane z dostarczeniem sprzętu do serwisu, lub wysyłki z powrotem do
sprzedającego? Jaką mam gwarancją, że ten sprzęt zostanie mi zwrócony, wyminiony? Są to duże dodatkowe koszty,
które moim zdaniem powinien ponieść sprzedający. Ale jak jest w praktyce? Sądzę, że sprzedający nie
sprawdził sprzętu przed wysłaniem go do mnie. Nie podejrzewam, że wysłał wadliwy towar wiedząc o
tym?!?!?!?! Czy ebay w takiej sytuacji pomaga kupującym?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź