problem ze zwrotem płatności.
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-05-2006 20:35
Witam
Mam pewien problem polegający na tym, że zakupiłem pewną rzecz na niemieckim ebay-u. Przed licytacją pytałem niemca czy mogę zapłacic PayPalem powiedział że tak. Wygrałem aukcję i zapłaciłem 45 euro (taką równowartośc w złotych ściągło mi z karty Inteligo). Teraz ten pacjent oprotestował tą zapłatę i pisze mi, że ja zapłaciłem PayPalem poprzez kartę kredytową a on takich płatności nie respektuje i żebym zapłacił PayPalem przez money transfer. W związku z tym mam pytanie czy dostane zwrot wysłanych do niego pieniędzy na mój rachunek w Inteligo i jak dokonać takiej płatności o jakiej on pisze. Do tej pory kupowałem już praktycznie na całym swiecie i nigdy nie było problemów. Z tymi niemcami to zawsze jest jakiś problem(moze dlatego ze jest z byłego NRD). Poradzcie coś bo dostanę za chwilę białej gorączki.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-05-2006
21:29
Dzięki za pomoc
Sprzedawca odrzucił moją płatność i otrzymałem takiej treści e-mail od niego.
"This email confirms that Gerhard Andreshas denied the 43.00 EUR you sent for an auction item and no money has been transferred from your PayPal account.
NOTE: If you used your bank account for this transaction, the money will be transferred back to your PayPal account within 3-4 days. If you funded this payment with a credit card, we have credited the amount back to your card".
Czyli mogę liczyć na ponowne pojawienie się tych pieniędzy na moim rachunku w banku Inteligo jak rozumię. No ale jak mu mam zapłacić? Podpowiedz coś , proszę???
0
Podziękowań