Zwrot towaru po 3 miesiącach
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-07-2008 16:58
Osoba w USA usiłuje mi odesłać towar zakupiony 3 miesiące temu. W opisie auckji było wyraźnie, że akceptuję zwroty ale do max 14 dni. Ona już ten towar otrzymała w dniu 12.04.2008 i była zadowolona ( tak pisała ). A tymczasem przychodzi paczka ( na razie nie odebrałam z poczy ale po adresie ustaliłam, że to ta osoba ). Nie ma już nawet tej aukcji na podglądzie.
Czy taka osoba może dać mi negatywa ?
Czy może otworzyć spór ?
Dodam, że wcale się ze mną nie kontaktowała w tej sprawie, nie poinformowała mnie odesłaniu towaru.
Nie otrzymałem, żadnego e-maila
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (6)
Odpowiedzi (6)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-07-2008
17:04
Powiem tak po takim czasie napewno nie przyjołbym tego towaru ale sprubował bym sie skontaktować z kupujacym dlaczego tak sie stalo i zakomunikowałbym iz w opisie aukcji były zwrot ale do 14 dni a teraz to niewiadomo w jakim stanie jest ten ciuch czy zniszczony czy jaki 😕 ale napeno noszony u mnie takie coś nie ma szans a jak przedmóca sie ze mna nie zgadza to chętnie kupie od niego samochód czy jakieś dorgie spodnie może telefon pobawie sie i mu oddam po 3 miechach 😄
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-07-2008
20:47
A specyfikę branży wziąłeś pod uwagę ?
Tak, spotkałam się już za takim podejściem u sprzedających towary zbliżone ceną do S&P
a do tego na ogół niezniszczalnych metalowych drobiazgów... :-)
Pewnie też bym tak robiła.
Tacy nie wiedzą, że 99% podencjalnych klientów nawet nie myśli o odsyłaniu tego "towaru" bo szkoda im na koszt wysyłek...
Co innego jak ktoś kupi ciuch za $200-300 ponosi 2-3 miesiące a potem chce "full refund".
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-07-2008
18:11
A ja po prostu nie odebrałbym tej paczki (jeśli wcześniej zwrot towaru nie był uzgodniony).
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-07-2008
17:05
Żartujesz, prawda ?
Jakie prawo dopuszcza "rozmyślenie się" po 90 dniach
jeśli w opisie aukcji było podane że akceptuję zwroty
do 14 dni ?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-07-2008
19:19
nie, nie zartuje. Zwroc uwage ze pisze iz JA odebralbym, ty zrobisz jak uwazasz.
Zdarzalo mi sie uwzgledniac zwroty po roku a czesto udzielam gwarancji na na cale zycie. Ale to ja...
Co do prawa to sa tylko dwa:
1.klient ma zawsze racje
2.W przypadku gdy klient nie ma racji-zobacz prawo nr. 1.
Mozesz mu pojsc na reke zwlaszcza ze, wydaje mi sie, nie poniesiesz zadnych kosztow, chyba ze ci na tym kliencie i jego kolegach nie zalezy. W takim wypadku nie pytaj nawet tutaj bo pytasz retorycznie - po prostu zignoruj go.
0
Podziękowań
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-07-2008
17:02
sporu juz nie moze otworzyc jak rowniez nie moze wystawic komentarza.
Odebralbym paczke (jesli nie musialbym za nia placic) i zwrocilbym pieniadze jesli rzecz jest tak jak byla wyslana. Mial prawo sie rozmyslic...
0
Podziękowań