Zuchwałe zwracanie się przedstawicieli pomocy eBay do klientów

Witam Was serdecznie,

 

Czy ktoś z Was, innych użytkowników, orentuje się skąd się wzięło zuchwałe zwracanie się pracowników pomocy eBay do klientów? Gdzie podziała się kultura stosowania zwrotów formalnych?

 

Przyznam, że czuję się nieswojo, gdy pracownicy pomocy zwracają się do mnie na Ty.

Rozumiem, że zapewne ma to stwarzać wrażenie bliskości, tak jak w życiu codziennym na bliskość nie zasługuje się poprzez odnoszenie się do stawianych pytań formułami z szablonu odpowiedzi.

 

Bardzo mi się to nie podoba. Tym bardziej, że 70% społeczeństwa jest stasze od pracowników pomocy eBay.

 

Co Wy o tym sądzicie?

 

Pozdrawiam Was.

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (2)

Odpowiedzi (2)

tak jak napisał Marek, ja rowniez nie widze problemu i szczerze mnie to interesuje jak zeszłoroczny śnieg, napisałem tak, bo wiem ze zaraz przyjdzie Mariola i to wymoderuje ;D

Nie robiłbym problemu. To Net. To forum na przykład - piszemy do siebie bezposrednio bez tytułowania. Tak jest na innych forach, czatach, dyskusjach.... itp. Tak sie przyjelo choc moze obsluga powinna uzywac tytulu ale czasami trudno jest ustalic płeć nie widzac no i jest prosciej i tak... swojsko.
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań