Trudny kontaky ze sprzedawcą, chcę zwrócić przedmiot
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-02-2010 19:07
Witam, jestem dość świeżą użytkowniczką ebaya, więc jeszcze dokładnie nie wiem, co i jak:) Mój problem jest taki-w czwartek wylicytowałam buty za 3,50 Euro od sprzedawcy z Niemiec. W opisie aukcji napisał,iż każdy kupujący otrzyma w 12 godzin po wygraniu aukcji maila z jego danymi potrzebnymi do przelewu. Minęły ponad 24 godziny, nie otrzymałam żadnych informacji. Napisałam do niego kilka maili, że nie mam żadnych danych i żadnych informacji. Nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi. W sobotę napisałam,że jesśli nie otrzymam danych do niedzieli do godz.20, rezygnuję z zakupu. Na to również nie otrzymałam odpowiedzi. Dziś otrzymuję jak gdyby nigdy nic wiadomość od kolesia z danymi do przelewu. Odpisałam mu, że już zrezygnowałam, ale nie odp i nic. NIe ma z nim żadnego kontaku, nie honoruje PAYPALA, nie mogę otrzymać od niego odpowiedzi, nie odzywa się.
Co mam zrobić?Boję się wysyłąć mu kasę...
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-02-2010
19:44
No właśnie pisałam do niego wielokrotnie między innymi z pytaniem o to, ale on nie odpowiada, jak grochem o ścianę
0
Podziękowań