Pytanie o własciciela konta ebay i paypal?
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-12-2009 07:40
Witam. Założyłam konto na ebay na swoje nazwisko. Czy jest możliwość płacenia za przedmioty z konta paypal kogoś innego?
przyjmijmy, że: ja wylicytowałam przedmiot, ale zapłacić za niego chce mój chłopak, ze swojego konta paypal. Czy będzie jakiś problem, że dane są inne?
Przepraszam jeśli pytanie jest głupie, ale zaczynam i jestem zielona, a odpowiedzi nie znalazłam...
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (5)
Odpowiedzi (5)
- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
08-12-2009
23:05
Jeszcze rok temu (wiec moze wciaz jest mozliwe)mozna bylo zaplacic za aukcje Ebay z innego konta Paypal niz zwyciezca.
Nie naruszalo to warunkow zabezpieczenia Paypala tzn. w razie problemoz z zakupem - Paypal rozsrzygalk sprzwe bez wzgledu na to kto zaplacil. Jedynem warunkiem bylo (i jest) aby zaplata zostala dokonana jednorazowo (nie mozna na raty).
Robilo sie tak:
1. Zaloguj sie do Paypala
2. Wybierz rodzaj zaplaty: aukcja Ebay
3. Wpisz sume do zaplaty (cena + koszt wsylki do Polski jak podany na aukcji lub ustalony ze sprzedawca).
4. wpisz nick osoby za ktora placisz i ktora wygrala aukcje.
5. wpisz numer aukcji
6. w miejscu na korespondencje zamiesc pozostale numery aukcji lub najlepiej wklej linki.
7. Wybierz wczesniej wprowadzony adres do wysylki lub zaznacz opcje ze adres nie jest potrzebny i wpisz adres w miejscu na korespondencje.
- Oznacz jako nowe
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
10-12-2009
15:03
Wczoraj uzyskalam taką odpowiedź z paypal.pl na pytanie jak w temacie. Cytuję " Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal.
Pani xxx, jak najbardziej może Pani przyjąć taką
płatność; konta PayPal i eBay to dwa oddzielne konta, które nie muszą być