Pytanie o własciciela konta ebay i paypal?

zosias
Użytkownik
Witam. Założyłam konto na ebay na swoje nazwisko. Czy jest możliwość płacenia za przedmioty z konta paypal kogoś innego? przyjmijmy, że: ja wylicytowałam przedmiot, ale zapłacić za niego chce mój chłopak, ze swojego konta paypal. Czy będzie jakiś problem, że dane są inne? Przepraszam jeśli pytanie jest głupie, ale zaczynam i jestem zielona, a odpowiedzi nie znalazłam...

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (5)

Odpowiedzi (5)

Jeszcze rok temu (wiec moze wciaz jest mozliwe)mozna bylo zaplacic za aukcje Ebay z innego konta Paypal niz zwyciezca. Nie naruszalo to warunkow zabezpieczenia Paypala tzn. w razie problemoz z zakupem - Paypal rozsrzygalk sprzwe bez wzgledu na to kto zaplacil. Jedynem warunkiem bylo (i jest) aby zaplata zostala dokonana jednorazowo (nie mozna na raty). Robilo sie tak: 1. Zaloguj sie do Paypala 2. Wybierz rodzaj zaplaty: aukcja Ebay 3. Wpisz sume do zaplaty (cena + koszt wsylki do Polski jak podany na aukcji lub ustalony ze sprzedawca). 4. wpisz nick osoby za ktora placisz i ktora wygrala aukcje. 5. wpisz numer aukcji 6. w miejscu na korespondencje zamiesc pozostale numery aukcji lub najlepiej wklej linki. 7. Wybierz wczesniej wprowadzony adres do wysylki lub zaznacz opcje ze adres nie jest potrzebny i wpisz adres w miejscu na korespondencje.
wlodka
Użytkownik