Proszę o poradę.

Kupiłem przedmiot w Belgii za 200 euro plus ubezpieczenie przesyłki 10 euro. Jak mi napisał sprzedawca rzekomo wysłał ją priorytetem 10 dni temu. Jak na razie jej nie dostałem więc czekam (choć wydaje mi się że powinna już być). Sprzedający nie jest doświadczonym. To pierwszy przedmiot sprzedany przez niego. Chciałbym wiedzieć jakie mam prawa w przepadku jej niedostarczenia. Słyszałem ze otwiera się wtedy jakieś spory. Kiedy to się robi i jak? I jeszcze jedno,jak przetłumaczyć na angielski zapytanie do sprzedającego o treści: PROSZĘ MI PODAĆ DANE WYSŁANEJ PRZESYŁKI. Dziękuję Wam za ewentualne odpowiedzi.

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (3)

Odpowiedzi (3)

Hej! Spór otwieraj w ciągu 45 dni od zakończenia aukcji - w przeciwynym wypadku nie otrzymasz zwrotu pieniędzy (lepiej jednak wcześniej). Spór otwiera się na stronie paypal po zalogowaniu - musisz opisać problem (np. że nie otrzymałeś przedmiotu lub przedmiot nie jest zgodny z opisem). Należy kliknąć na odpowiednią zakładkę w tzw. centrum rozstrzygania sporów. Jeżeli nie uzyskasz satysfakcjonującego rozstrzygnięcia ze strony sprzedawcy możesz poprosić o rozstrzygnięcie Paypal. Korzystałam z tego i wiem, że działa w 100% (nawet gdy, w jednym z przypadków kupujący się wyrejestrował z ebay na krótko po otrzymaniu pieniędzy ode mnie). PROSZĘ PODAĆ MI DANE WYSŁANEJ PRZESYŁKI (jeżeli chodzi Ci o numer wysłanej paczki - Please, let me know the tracking data of the dispatched package i.e. packet number and exact date of dispatch). pozdrawiam i życzę powodzenia
Tutaj masz szczegółowy opis dot. sporu http://pages.ebay.pl/help/tp/inr-snad-process.html Tam Ci przetłumaczą http://forums.ebay.pl/forum.jspa?forumID=600000009 Pozdrawiam
...Jeszcze jedno. Zapłaciłem przez Paypal.
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań