Problem z realizacją płatności
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-09-2009 00:10
Witam,
Mam taki problem. Kupiłem i chcę zapłacić, przechodzę na stronę realizacja transakcji i na pierwszym etapie tj. „Przejrzyj swój zakup” klikam „kontynuuj” i ...pojawia mi się coś takiego – „Nie można teraz przetworzyć Twojego żądania”, a w rameczce „Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości! Spróbuj ponownie.”
Kurcze, pierwszy raz się z czymś takim spotykam i powiem szczerze, że jestem troszku skołowany. Wiecie o co kaman z tym komunikatem ? Ktoś już coś takiego przerabiał ?
Pzdr.
Czarek
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-09-2009
23:05
Ja mam ten sam problem od kilku dni, z tym że po kliknięciu na potwierdzenie zapłaty stronę się wogóle ona sie nie wyświetla. Kilkukrotne odświeżanie nic nie daje. Sprzedawca wymaga natychmiastowej płatności. Próbowałem na innych komputerach i dalej to samo.
0
Podziękowań