Prośba o pomoc
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-02-2009 16:31
Witam serdecznie,
proszę o informację, jak mogę się zachować, co zrobić, do kogo zwrócić, jeśli po dokonaniu zakupów/dodam nie małych/, Pan Niemiec nie chce mi zapłacić za wygrane na moich aukcjach przedmioty, gdyż twierdzi, iż podałam mu cyt.: "nierozsądne" koszty przesyłki. Koszty przesyłki były szczegółowo określone na każdej z moich aukcji. Jak można dochodzić swoich racji na tym portalu, czy ktoś tutaj wogóle zajmuje się takimi sprawami???
Dzięki, pzdr
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (3)
Odpowiedzi (3)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-03-2009
13:33
zażądaj zapłaty w centrum roztrzygania na eBay.poz.
0
Podziękowań
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-02-2009
19:50
Witam,
bardzo dziękuję, po długich bojach, dzisiaj pieniądzy od Pana Niemca dotarły, ufffffff.
pozdrawiam i raz jeszcze dzięki;)
0
Podziękowań
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-02-2009
19:47
Po 10 dniach otwierasz spór w konsola rozstrzygania sporów - brak zapłaty za przedmiot, po 7 dniach jeśli kupujący nie zapłaci otrzymasz od ebay zwrot prowizji;
podaj numer tej swojej aukcji
0
Podziękowań